Från Zickermans värld

onsdag, november 13, 2013

Onsdag

En alldeles vanlig onsdag. Vi har varit ute i ett par timmar. Jag har bestämt mig för att vara ute varje dag, minst 30 minuter - oavsett väder eller form. Det är ett bra löfte till mig själv, man ångrar det aldrig - och oftast blir det mer. I dag gick vi bort till Hökarängen via Stureby och Gubbängen i solen. Helmi somnade efter en kilometer ungefär, vårt lilla utesovar barn. Middag sovs helt enkelt ute. 

Själv njöt jag av alla färger, av ljuset och fick lite ny inspiration. Det är bra - för det är mycket spännande som väntar framöver. 

Jag har donat med Pinterest också. Fantastiska pinterest! I dag har jag fått till en samling fina björnbilder. Det är förbaskat synd bara att alla som pinnar inte lägger till information om varifrån bilden kommer när den kommer in på Pinterest. 

Nu skall vi lyssna på musik, skramla med mått och diska. Vi får se vem som gör vad… 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar