Från Zickermans värld

onsdag, maj 28, 2008

Time flies!

Wednesday already! I am beginning to resemble the white rabbit of Carroll´s Alice-in-Wonderland. In a couple of days it will all be over, I will have my degree and maybe everything will sink in. I have signed up for a embroideryclass at HV, beginning the week after. I am so looking forward to that!

This past three days we have been crocheting with utterly talented designer and author Maria Gullberg and . since today - spinning with Stina Wåhlmark. I am loving it, off course! It is such a luxury - having a chance to get to know these able and skilled people.
The spinningclass is really what I need at the moment. Down-to-earth, real and something I enjoy and feel comfortable about.

Some days ago I received this award from a new-found friend on the internet - Anna! Thank you very much - I am moved, proud and somewhat smug.


I am forwarding this in a couple of days. In the meantime - visit Anna, and Eleanor - another new acquaintance! And a very interesting one! (Hi Eleanor!)

Friday morning I am leaving for the SHR annual meeting at Sätergläntan - so I will return late this week with some pictures and maybe, maybe some news. Great news.

Last, but not least: a very important message! There are several spots left for the next round of Högre Hemslöjdutbildningen at HV Skola. This is a one of a kind education - leadership within the craft movement. Who knows what it might lead to. APPLY!

5 kommentarer:

  1. Stort grattis till din examen!
    (Å vad gärna jag skulle vilja gå den där utbildningen. Men tyvärr. I alla fall inte de närmaste fem åren. Nu ska jag jobba på mitt jobb och låta barnen bli lite större och mer väluppfostrade ;))

    Jag har kollat in en massa bloggar och sett vad du jobbat med, det ser så roligt ut! Hurra för dig!

    SvaraRadera
  2. Nice to have you back! Bring lots of photos from Sätergläntan, please!

    SvaraRadera
  3. - jag är inte alls avundsjuk!!!
    Jag kommer och hälsar på på fredag!!

    SvaraRadera
  4. Önskar att jag kunde gå den utbildningen. Men, jag tror inte att jag skulle kunna bli antagen och dessutom betvivlar jag att sambon kan tänka sig att stå för den enda inkomsten under två år... tyvärr! ;)

    SvaraRadera
  5. Hello Erika! Just checking in to see what is "spinning" in your life these days. Glad to hear you are enjoying yourself so much.
    Regards from Australia,
    Eleanor.

    SvaraRadera