Från Zickermans värld

tisdag, januari 10, 2012

Lunginflammation

Jag var visst lite väl mopsig här om dagen. Febern kom tillbaka. Så även infuensan med allt vad det innebär och det hela verkar ha kulminerat med en lunginflammation. Det blir inget långt inlägg, för händerna värker precis som allt annat i precis hela kroppen. Jag kan varken sy, sticka eller skriva - fastän jag har spännande projekt som väntar på alla fronter. Men, det är ju som det är när man är sjuk.

Har en del att se fram emot i vår! Redan till Sportlovet blir det en resa med familjen till Budapest. Det var länge sedan jag var där, så såfort jag blir piggare skall jag leta rätt på lite bra utflykter. Det skall bli roligt att träffa släktingar också!

Men lite planering och tur blir det baske mig en tur till Helsingfors och en till Berlin också.  På en lagom febernivå just nu ligger att titta på tyger i en himlarns trevlig tygbutik i Berlin, Frau Tulpe.


Tyg från Kokka


Mer från Kokka



Nu skall jag vila. Igen, det verkar vara det jag klarar av.

2 kommentarer:

  1. Anonym9:00 em

    Trevligt att du är tillbaka i bloggosfären! Men inte bra med lunginflammation! :( Krya på dig, kära du.

    SvaraRadera
  2. Krya på dig! Hoppas att du mår bättre snart...
    Kram!

    SvaraRadera