Från Zickermans värld

söndag, mars 15, 2015

Solig söndag

I dag har vi njutit av våren. Arbetshelg för mig, det gör mig alltid dagvill. Men nu är det söndag och i morgon så drar en kort och intensiv vecka igång för mig. 

En vecka som innebär stickning, skriva, yoga, uppdrag i folkbildningens tjänst, leta litteratur om affektteori och en efterlängtad litteraturkryssning.

Sedan möter Valdar upp mig i Stockholm för lite egen tid med mormor och mig innan vi åker hemöver igen. Och då är det verkligen snart dags. 

Så, om jag går be om en liten tunhållning? Så att vi verkligen slipper sjukor av alla slag nu. Ok? Tack. 

Här är lite bilder från helgens frösådd i finfina papperskrukor. Min fina krukmakare kommer från Manos. I dag var vi på utflykt till Bro och Bro Kyrka. En fin eftermiddag i vårsolen.  
Ha en fin vecka!


1 kommentar:

  1. Finns det blåsippor? Underbart!
    Jag håller självklart tummarna.

    SvaraRadera