Från Zickermans värld

fredag, februari 08, 2008


Pappersklipp
Originally uploaded by
Wynja

OH! I forgot earlier! Yesterday I finally remembered to make sure that I will attend a workshop with artist Agneta Flock at Slöjdhuset on the 15th of March. The focus will be her paper-cuts and we will use all kinds of paper. I am excited! Have always been drawn to the traditional papercuts, and I have seen her work everywhere since I got aware of them so to speak. I am REALLY looking forward to this!

If someone who reads this is interested, there were still 3 spots open when I spoke to the workshopbooking at länshemslöjdskonsulenterna yesterday. You really should call!

3 kommentarer:

  1. Wow vad kul! Hon är min kompis bekant och jag träffade henne en gång. Hon var väldigt trevlig och hon använder japansk klister för sitt verk ;)
    Synd jag inte är under 25 annars skulle jag anmält mig bums! Jag vill gärna köpa hennes pappersklippning...

    SvaraRadera
  2. Men! Det är bara på onsdagar det är upp till 25 år, inte skulle jag kunna gå annars heller! Annars är det för alla! Anmäl dig vettja!

    SvaraRadera
  3. Så vackert. Men har varken tålamod eller säkert handlag för sånt. Och just nu är det kuligast att lära mig spinna.

    SvaraRadera